Seznam článků

Dá se čeština testovat jinak než dosud?

3. 4. 2018

Čeština patří k nejneoblíbenějším předmětům – podle dat z dotazníkového šetření Mapa školy vzrostla v letech 2012 až 2017 neoblíbenosti češtiny mezi 2. až 5. třídou téměř u poloviny dotázaných dětí.

Co a jak měří naše testy – ověřovací testy

25. 10. 2017

Ověřovací testy: Čtenář, Dovednosti, Scate, Testy do hodin

Vztahy českých žáků k okolí, vliv mediální reality

24. 10. 2014

Představujeme výsledky výzkumu, který proběhl v rámci projektu Multipolis - příběhové společenské hry, která slouží jako pomůcka pro výuku multikulturní výchovy.

Analýza rozvoje klíčových kompetencí na českých ZŠ

24. 1. 2013

Na základě analýzy testování jsme schopni o klíčových kompetencích a jejich vývoji u žáků na 2. stupni ZŠ sdělit vůbec první relevantní informace.

Analýza výsledků testu čtenářské gramotnosti v PRO23 2010/11

15. 2. 2012

Test čtenářské gramotnosti se zaměřuje na testování schopností a dovedností, které překračují hranice běžně vyučovaných předmětů.

Nebojte se zeptat

Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodného projektu pro vaši školu, poradíme s administrací či vyřídíme objednávku.

telefon 234 705 055

Nevybrali jste?

Vyzkoušejte našeho on-line poradce, který vám usnadní výběr vhodného projektu na základě toho, co je pro vás a vaši školu důležité.

online poradce on-line poradce