Seznam článků

Využití studijního potenciálu žáků

25. 10. 2017

Využití studijního potenciálu zjistíme z výsledku testu OSP a předmětového testu (český jazyk, matematika).

Co a jak měří naše testy – srovnávací testy

25. 10. 2017

Srovnávací testy: Národní testování a Trénink na přijímací zkoušky

Jak takový test vzniká?

25. 10. 2017

Tvorbu testů mají ve Scio na starosti tzv. testaři, kteří stojí u testu od začátku až do jeho spuštění, tedy přibližně rok.

Má testování smysl?

25. 10. 2017

Děti jsou přetestované, říkají učitelé. To je samá PISA, PIRLS, ČŠI, přijímačky, čtvrtletky, pololetky, desetiminutovky. Má to všechno vůbec smysl?

Učitelé jazykovědci

8. 12. 2016

Učitel Jason Deehan byl velmi překvapen při opravování testu, který svým žákům zadal v domnění, že je velmi jednoduchý.

Aj štvorkár sa môže uplatniť na vysokej škole, dôkazom sú výsledky testu študijných predpokladov

20. 12. 2014

Testovanie Všeobecných študijných predpokladov (VŠP) prebehlo v novembri 2014 a testy si vyskúšalo 14 224 žiakov na 173 školách.  

Známky jsou zatíženy měřítkem učitele, OSP nespravedlnost srovnává

24. 2. 2014

Díky dodatečným informacím o ZŠ, z nichž uchazeči pocházeli, a o SŠ, kam byli přijati a kam nakonec nastoupili, přichází společnost Scio se zajímavými zjištěními. 

Srovnání výsledků vzdělávání mezi lety 2009 a 2012 na základních školách

24. 12. 2013

V souvislosti se zveřejněním výsledků mezinárodního srovnání TIMSS 2011 bychom rádi poukázali na srovnání vzdělávacích výsledků 2009 a 2012.

Priority, motivace a kvalita uchazečů o studium na VŠ

24. 10. 2013

Analýza přináší pohled na to, z čeho pramení a zejména jak se vyvíjí priority uchazečů o studium na VŠ během jejich středoškolského studia. 

Srovnávací analýza OSP a IQ

19. 8. 2013

Test Obecné studijní předpoklady (OSP) je nejfrekventovanějším testem v rámci přijímacího řízení na VŠ. Jeho obsah je velmi odlišný od testů zaměřených na ověřování získaných vědomostí.

Korelace OSP se SAT, GRE a TSA

15. 1. 2013

Test Obecné studijní předpoklady (OSP) je inspirován zahraničními zkouškami, které netestují oborově specifické znalosti, nýbrž analytické, jazykové a kvantitativní schopnosti.

Srovnání výsledků testů žáků základních škol v letech 2005-2011

24. 9. 2012

Uvedené zprávy shrnují vybraná zjištění z dlouhodobého pravidelného testování žáků 2. stupně ZŠ a odpovídajících ročníků VG. 

Srovnání výsledků testů žáků středních škol v letech 2005-2011 z projektu VEKTOR

24. 5. 2012

Uvedené zprávy shrnují vybraná obecná zjištění na základě dlouhodobého pravidelného testování žáků prvních a posledních ročníků SŠ. 

Srovnání výsledků testů žáků 9. tříd základních škol v letech 2005 a 2011

15. 3. 2012

Tato zpráva shrnuje zjištění, ke kterým dospěla společnost Scio poté, co v roce 2011 předložila žákům 9. tříd na několika stovkách škol z celé republiky stejné testy jako v roce 2005.

Predikce úspěšnosti studia na Národohospodářské fakultě VŠE v Praze testem OSP

12. 10. 2011

Neúspěšné studium na VŠ s sebou přináší zbytečné náklady, a to jak na straně studenta, tak na straně VŠ.  

 

Nebojte se zeptat

Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodného projektu pro vaši školu, poradíme s administrací či vyřídíme objednávku.

telefon 234 705 055

Nevybrali jste?

Vyzkoušejte našeho on-line poradce, který vám usnadní výběr vhodného projektu na základě toho, co je pro vás a vaši školu důležité.

online poradce on-line poradce