Zpestření výuky i domácí přípravy
Výsledky ihned po ukončení testu
Ověření znalostí a dovedností
Více než 7 let zkušeností s dovednostními testy
Připravili jsme pro vás více než 500 krátkých tematických testů z českého jazyka a matematiky pro žáky od 3. třídy ZŠ až po 4. ročník SŠ. Testy obsahují maximálně 10 úloh a žáci je stihnou vyřešit za 10 až 20 minut. Jsou ideální na procvičování nebo opakování látky, domácí úkoly a suplování. Procvičovací testy můžou sloužit i jako skvělá příprava na přijímací zkoušky. Už nemusíte ztrácet čas přípravou a opravováním testů.
Je na vás, jak a kdy testy využijete. Testování je možné zařadit přímo do ŠVP a systematicky tak přispívat k rozvoji znalostí i schopností žáků – formou pravidelného testování celé třídy, vybraných skupin či jednotlivců. Každý žák se pak může podívat na náhled svého vyřešeného testu. Testování probíhá on-line v aplikaci ScioDat. Testovat není nutné v PC učebnách, můžete využít tablety i chytré telefony.
Po objednání získáte přístupové údaje a instrukce, následně jednoduše vytvoříte uživatele (jednotlivé učitele, kteří se chtějí zapojit). Každý učitel si pak vše řídí sám.
výhody pro školu a učitele
výhody pro žáky a rodiče
Seznam témat: Matematika Český jazyk
Ukázka krátkého testu z českého jazyka Ukázka krátkého testu z matematiky
Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodného projektu pro vaši školu, poradíme s administrací či vyřídíme objednávku.
Sám využívám Testy do hodin různými způsoby, např. jako domácí úkoly, zadal jsem na doma 3 testy a řekl, že z jednoho pak bude písemka. Často to využívám i ve třídě jenom jako procvičování, že žáci se připojí pomocí svých mobilních telefonů a vyřeší příklad, a pokud tam mají chybu, tak ji společně hledají. Výsledky využíváme na hodnocení žáků a převádíme je na známku.
Test Silných stránek je pozitivně zaměřené testování, které dává žákům náhled na jejich schopnosti a měl by je tak nasměrovat a motivovat v jejich vývoji a cestě za osobními cíli. Po testování jsme si v hodině Vkz společně zhodnotili, zda výsledkům žáci rozumí, co je překvapilo, jak se ztotožňují s výsledky. Žáci trefně uváděli různé příklady, jak své silné stránky využívají. Průběžně hrajeme sociálně-psychologické hry a pracujeme ve skupinách, přitom se vracíme k tomu, jak se při konkrétních aktivitách uplatňují typy schopností z testu (objevitel, tvořivec, parťák, nadšenec, kapitán). Doufám, že rodiče také využijí výsledky testů jako společné téma pro popovídání si se svými dětmi.
Ukazuje se, že umět je něco jiného než znát, že se v životě čím dál víc setkáme nikoli s větou „ukaž, co umíš“, ale „dokaž, co umíš“. Ve škole se testují jen vědomosti, proto nejen mě víc zajímalo i testování Dovedností pro život. Mám ověřeno, že takové praktické činnosti žáky baví. Zvláště pokud do nich ještě zapojíme moderní technologie.